Hogy adagold?

Unja a gyerek az almát és a banánt? Kínáld ezzel a 3 nyers zöldséggel!

Így könnyű naponta többször zöldséget és gyümölcsöt enni!

GYÜMÖLCS ADAGOK
Friss gyümölcs – Ami a két markodban elfér! 

Aszalt gyümölcs – Ami egy markodban elfér!

100%-os préselt natúrlé (1,5 – 2 dl) 

ZÖLDSÉG ADAGOK

Friss zöldség  – 1 db /fajta 

Egyéb megoldások : 

3 púpozott evőkanál befőtt

3 púpozott evőkanál párolt zöldség

Hogyan? 

– Reggelihez igyál meg 1 pohár 100%-os préselt gyümölcslevet, illetve napközben is két étkezés között.
– Délelőtt egyél egy kis gyümölcsöt a szünetben, például egy almát.
– Ebédre egyél főzeléket, köretnek párolt zöldséget, friss salátát vagy savanyúságot.
– Délután ismét egyél gyümölcsöt, ha megéhezel.
– Vacsorára a szendvicsedhez pedig fogyassz zöldségeket is, mint paradicsom, paprika, uborka,
saláta.

Ezekkel az adagokkal mindig elegendő vitaminhoz és ásványi anyagokhoz jutsz!
Akkor is be tudod tartani, mikor nincs annyi friss gyümölcs és zöldség, például télen, amikor ehetsz
almát, káposztát, céklát, párolt zöldségmixet!